Autor Wątek: Chińskie gitary ;)  (Przeczytany 392 razy)

Offline OMSON

  • Pr0
  • Wiadomości: 964
  • A-zero
Chińskie gitary ;)
« 19 Lut, 2021, 08:31:26 »

Offline Mat

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 468
  • Join the Dark Side and get a free cookie!
Odp: Chińskie gitary ;)
« Odpowiedź #1 19 Lut, 2021, 19:00:08 »
Ciekawe, czy to jest model "dla jutuberow", a zwykle sklepowe juz takie dopieszczone nie sa. No ale fajna gitara.

Offline spacelord7

  • Gaduła
  • Wiadomości: 455
Odp: Chińskie gitary ;)
« Odpowiedź #2 19 Lut, 2021, 21:18:15 »
Ale słychać paździerz, zwłaszcza na całych akordach. Chińskie straty brzmią dość charakterystycznie

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 8 139
Odp: Chińskie gitary ;)
« Odpowiedź #3 20 Lut, 2021, 01:29:24 »
Ona jest taka "bardzo" w tych brzmieniach, może być dobrze w mixie.
Paczki z głów!

Offline gizmi7

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 368
  • Venus as a goodboi
Odp: Chińskie gitary ;)
« Odpowiedź #4 20 Lut, 2021, 18:08:19 »
Śliczna - sam bym chętnie łyknął wersję z palisandrowym gryfem, gdybym miał tylko kasę.

Offline Zomballo

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 113
  • Zaginiony w akacji
Odp: Chińskie gitary ;)
« Odpowiedź #5 20 Lut, 2021, 18:47:27 »
Brzmi jak strat!
Fenderowska Szklana Pułapka

Offline october

  • Pr0
  • Wiadomości: 508
  • Oct.
Odp: Chińskie gitary ;)
« Odpowiedź #6 21 Lut, 2021, 11:35:45 »
Wklepalem w google to ta gitara kosztuje miedy 700 a 800 euro (?).
To już taki przedział cenowy gdzie można trochę w azjatyckich gitarach przebierać. Ta wygoda ładnie i  w rękach Darrella też fajnie brzmi. Tylko on jak weźmie taniego Squier i podłączy do pieca za dobre 10tys. to też dobrze brzmi. Więc gra tu układ jego czary mary palce plus dobry piec a gdzieś tam dalej jest gitara :-)
007

Offline Orange

  • Moderator Giełdy
  • Wiadomości: 767
  • Loża Szyderców
Odp: Chińskie gitary ;)
« Odpowiedź #7 21 Lut, 2021, 15:33:11 »
Z @Mat ogrywalismy kiedys w Andertonsie wiosla. Prs se, inni, charvel. Wszytsko fajnie gadalo. Na samym końcu przytargalem squiera tele, takiego z zestawu z piecem. Zapuszczony, zardzewiale struny. Grzmiał ze ho ho. Wspomniany wzmak to Victory v30. Nawet największy pazdzierz brzmi dobrze na dobrym wzmaku.

Offline Mat

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 468
  • Join the Dark Side and get a free cookie!
Odp: Chińskie gitary ;)
« Odpowiedź #8 21 Lut, 2021, 15:52:36 »
Wklepalem w google to ta gitara kosztuje miedy 700 a 800 euro (?).
To już taki przedział cenowy gdzie można trochę w azjatyckich gitarach przebierać. Ta wygoda ładnie i  w rękach Darrella też fajnie brzmi. Tylko on jak weźmie taniego Squier i podłączy do pieca za dobre 10tys. to też dobrze brzmi. Więc gra tu układ jego czary mary palce plus dobry piec a gdzieś tam dalej jest gitara :-)
No wlasnie cena malo zachecajaca. To juz przeciez blisko Fender USA, a juz na pewno osiagalne w uzywkach.

Z @Mat ogrywalismy kiedys w Andertonsie wiosla. Prs se, inni, charvel. Wszytsko fajnie gadalo. Na samym końcu przytargalem squiera tele, takiego z zestawu z piecem. Zapuszczony, zardzewiale struny. Grzmiał ze ho ho. Wspomniany wzmak to Victory v30. Nawet największy pazdzierz brzmi dobrze na dobrym wzmaku.
No ten Victory to kurde sztos byl. Wszystko na tym gralo jak trzeba.

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
8 Odpowiedzi
3805 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 07 Sty, 2012, 17:12:46
wysłana przez Groszek
16 Odpowiedzi
6700 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 17 Lis, 2012, 21:07:10
wysłana przez Sulphur
8 Odpowiedzi
3784 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 03 Sty, 2013, 17:16:46
wysłana przez admaxo
0 Odpowiedzi
814 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 04 Sie, 2014, 15:24:43
wysłana przez mattuck
75 Odpowiedzi
41880 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 03 Kwi, 2017, 23:30:32
wysłana przez Stivo2005