Autor Wątek: [NGD] Lumbercaster Tele (LTD TE-212)  (Przeczytany 1353 razy)

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 758
  • got beagle?
[NGD] Lumbercaster Tele (LTD TE-212)
« 18 Sty, 2017, 20:55:05 »
No i stało się :) Sprzedałem swojego Vintage, bo był jednak ciut zbyt budżetowy pod kątem wykonania i musiałem zapełnić czymś lukę sprzętową.
Na grupie fejsbukowej znalazłem ogłoszenie @pshemo , który zbytnio nie chwalił się tu na forum, że sprzedaje takiego badyla.

Oto i on - LTD TE-212 aka Lumbercaster:

(fota ukradziona od Pshema)

Do mnie wiosło przyszło bez widocznych na fotce pickupów, bo miałem już upatrzone Wilkinsony, które robiły mi w Vintage, więc chciałem je mieć i tu (świetny stosunek ceny do jakości - za dwie sztuki dałem około stówy, a brzmią serio bardzo bardzo fajnie).
Gitarę otrzymałem jeszcze w zeszłym tygodniu, ale z racji że pupy przyszły przed dwiema godzinami, niebardzo miałem jak nacieszyć się zakupem.

Wiosło na singlu pod mostem gra bardzo zadziornie, z fajnym charakterem. Na humbie jest bardzo ciepłe i z racji że poty są 250, to aż lekko zmula (choć z fuzzem robi się piękny lejący, tłusty przester). Ale po dopaleniu TSem dół przyspiesza i jest znacznie lepiej.

Podsumowując, jestem bardzo zadowolony, bo za wiosło dałem prawie tyle samo co za Vintage, a różnica jest przeogromna - gryf fajnie leży w łapie, a samo wiosło jest dosyć lekkie. Jestem mega zadowolony z zakupu i mam nadzieję że gitara trochę u mnie zostanie :)
B ( o Y o ) B S !!!

Offline pshemo

  • Pr0
  • Wiadomości: 710
Cieszę się, ze się cieszysz :) Enjoy!

A fota ukradziona od poprzedniego właściciela ;)

Offline vastio

  • Gaduła
  • Wiadomości: 172
Dobrze, że cieszysz się z zakupu. Mnie jednak osobiście nie robi takie wykończenie i ten humb pod gryfem.

Offline OMSON

  • Gaduła
  • Wiadomości: 478
  • A-zero
Bardzo ładny gryf... Osprzęt, wykończenie body i ta komora pipaka gryfowego proszą o ratunek...  ::)

I piszesz, że budżetowość tego Vintage Cię zdeprymowała? ;)
« Ostatnia zmiana: 23 Sty, 2017, 17:31:43 wysłana przez OMSON »

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 758
  • got beagle?
Bardzo ładny gryf... Osprzęt, wykończenie body i ta komora pipaka gryfowego proszą o ratunek...  ::)

I piszesz, że budżetowość tego Vintage Cię zdeprymowała? ;)

Brzmieniowo mi bardzo leżał, a samo wiosło to był kawał fajnej dechy. W dodatku fajny, kołkowy gryf, który bardzo mi leżał. Ale wystające brzegi rogów sprawiały, że mi się odechciewało grać. Dodatkowo mostek z 3 siodełkami to chyba nie do końcamój ideał, wolę 6 wózków.

Aspekt wizualny to był akurat ostatni punkt przy wyborze wiosła (choć nie ukrywam, ze ta stylówa chamskiego, surowego kawałka drewna bardzo mi siedzi) ;) Chciałem singla pod mostem i humba pod gryfem. A ze wiosło mniej lub bardziej poobijane, to mi nie robi zupełnie. Będzie mniej szkoda przy kolejnych obiciach :D
B ( o Y o ) B S !!!

Offline OMSON

  • Gaduła
  • Wiadomości: 478
  • A-zero
A to progi spokojnie załatwiłby lutnik ;) Co do 3 wózków - w pełni się z Tobą zgadzam... Wyjebałem to ze swojego telka :D I jeszcze te klucze starodawne jakoś mnie wkurwiały - tez się poszły jebać :P

Ty - a może mu zasadź jakiś pickguard rustikalny? ;)

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 758
  • got beagle?
A to progi spokojnie załatwiłby lutnik ;) Co do 3 wózków - w pełni się z Tobą zgadzam... Wyjebałem to ze swojego telka :D I jeszcze te klucze starodawne jakoś mnie wkurwiały - tez się poszły jebać :P

Ty - a może mu zasadź jakiś pickguard rustikalny? ;)

Jasne że progi by załatwił lutnik, a mostek mogłem wymienić. Ale po co skoro to wiosło kosztowało mnie praktycznie tyle co tamto, a nie muszę w niego wkładać kasy, żeby było ok. Ten badyl pewnie sprzedam kiedyś za tyle, za ile kupiłem, a z Vintage bym nie odzyskał już tych włożonych pieniędzy. No i w LTD jest ładniejsza główka :D
B ( o Y o ) B S !!!

Offline Stivo2005

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 235
  • Fanboy ENGL'a :D
Dobrze prezentujący się badyl! Gratki!
Bynajmniej to nie przynajmniej!

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
Roter Tele 7

Zaczęty przez Sebastian « 1 2 » Custom shop

32 Odpowiedzi
18869 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 24 Wrz, 2010, 15:02:29
wysłana przez Mery
11 Odpowiedzi
2491 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Gru, 2011, 20:26:34
wysłana przez Br-Owca
0 Odpowiedzi
812 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 11 Maj, 2016, 10:52:10
wysłana przez Tomek Martyniak
18 Odpowiedzi
2701 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Wrz, 2016, 21:09:23
wysłana przez adthinzad
1 Odpowiedzi
882 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Wrz, 2016, 00:26:04
wysłana przez OMSON


Klikajac reklamy wspierasz serwis.