Autor Wątek: [NGD] Chibson czyli guwnoburza w natarciu  (Przeczytany 21203 razy)

Offline lwronk

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 409
  • Who said you need to buy a guitar?
    • Avernus Guitars

Offline Stivo2005

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 259
  • Fanboy ENGL'a :D
@Stivo2005 prupki nagraj jakies.

W nowym roku nagram co nie co, chcę zrobić film na YT z recenzją, FAQ i próbkami brzmienia. Na filmie będą już zmienione struny, bo to co Chinole zakładają to jakaś kpina, no i zawoskuję przetworniki, już wiem, że na 100% to Epiphone, niestety mostkowy nie jest uszkodzony, On po prostu brzmi z dupy :/ tzn na małym drive jest spoko, ale z dużymi gainami sobie nie radzi.
Bynajmniej to nie przynajmniej!

Offline MrJ

  • Pr0
  • Wiadomości: 507
  • marudny jeżor
No, może wreszcie ktoś oceni możliwie obiektywnie ile te chinolskie wypusty naprawdę są warte. Bo niestety (stety?) każda dyskusja o nich jest od razu skażona przez to co choćby wyczyniał (nie)sławny głowa-głowa.

Aha, po świętach skrobnę pw bo mam kilka pytań odnośnie zamawiania sprzętu. Ale to potem, na razie jest karp-time ;)
Dyskusja z forumowym skurwysyństwem jest jak gra w szachy z gołębiem - nieważne ile umiesz, wiesz i jaki masz poziom. Gołąb i tak wskoczy na szachownicę, rozjebie figury, nasra i wydrze dziób że wygrał.

Offline Stivo2005

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 259
  • Fanboy ENGL'a :D
Tak jak pisałem, zrobiłem film, który ma być po części recenzją, FAQ oraz testem tej gitary. Zamieniłem już struny i zawoskowałem przetworniki, teraz to całkiem fajnie gada muszę przyznać:

Bynajmniej to nie przynajmniej!

Offline lwronk

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 409
  • Who said you need to buy a guitar?
    • Avernus Guitars
Stivo, mógłbyś być lektorem w kościele ;) Filmik spoko, teraz tylko mostek, klucze i painkillery ;)

Offline Stivo2005

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 259
  • Fanboy ENGL'a :D
Stivo, mógłbyś być lektorem w kościele ;) Filmik spoko, teraz tylko mostek, klucze i painkillery Supermassive;)

Fixed :P to wiosło ma być do lajtów :P Może je kiedyś do Ciebie wyślę, bo bardzo mi podeszło ;) no i dziękuję za dobre słowo o moich zdolnościach lektorskich ;D
Bynajmniej to nie przynajmniej!

Offline lwronk

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 409
  • Who said you need to buy a guitar?
    • Avernus Guitars
Stivo, mógłbyś być lektorem w kościele ;) Filmik spoko, teraz tylko mostek, klucze i painkillery Supermassive;)

Fixed :P to wiosło ma być do lajtów :P Może je kiedyś do Ciebie wyślę, bo bardzo mi podeszło ;) no i dziękuję za dobre słowo o moich zdolnościach lektorskich ;D

Jak mi nagrasz porządny test przed i po, to pomyślimy o porządnej zniżce, tak tylko sugeruję ;)

Offline sylkis

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 435
Kurwa. Spóźnione naj ;)
I jesli to serio jest do odratowania i tyle co pikapy i ew mostek zjebane, to  chyba pierdolnę sę Fędka Jagłara z napisem SYLKIS na główce za 9 stów. Kurwa beka :D
(\__/)    This is Bunny.
(='.'=)   Copy and paste bunny to help
(")_(")   him gain world domination.
:zuo: "Jesteś nadęty. Jak cholera." :zuo:

Offline majkelk

  • Pr0
  • Wiadomości: 765
  • Teksty są osobiste
Trochę dużo gadania, mało grania, ale wiosło w mixie na końcu brzmi super :)
"Raz na wozie, raz chuj ci w dupę..."

https://www.facebook.com/elinband/

Offline Johnny

  • Pr0
  • Wiadomości: 676
  • Miszcz onelinerów
    • Robur
To co. Kto chętny na zbiorowe zamówienie? :D
Jazz, Lounge, Downtempo

Offline stillG

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 88
Recka spoko ale żadnych szczegółowych zbliżeń ani fotek przez co nie da się ocenić ani porównać do niczego. Vintage V100 ma pewnie lepsze pipaki, most i kucze więc na to samo wychodzi a reszta jakościowo pewnie podobnie.

Offline Stivo2005

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 259
  • Fanboy ENGL'a :D
Recka spoko ale żadnych szczegółowych zbliżeń ani fotek przez co nie da się ocenić ani porównać do niczego. Vintage V100 ma pewnie lepsze pipaki, most i kucze więc na to samo wychodzi a reszta jakościowo pewnie podobnie.

Tak to wygląda moim zdaniem, Wilkinsony które siedzą w Vintage dla mnie nie są nic a nic lepsze od tych Epiphone, ta sama półka, klucze też podobnie, mostek, fakt trafiłem na słaby, co prawda bez problemu można ustawić menzurę, ale to nie to... chcę wymienić na Sung-Il'a ;) więc nie do końca na to samo wychodzi. Co do zbliżeń i fotek, masz rację ;)
Bynajmniej to nie przynajmniej!

Offline co2glowy

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 1
dobry wieczór,

sorry, że się pojawiam ale poczułem się wezwany prze temat do tablicy :)

1 - 100 lat Stivo :)
2 - nie ma za co :)
3 - mostki nie są totalnie do baniaka, ja zmieniałem na Sung Il bo za 30-40zł miałem nowy komplet ze strunociagiem bez tego pojebanego drucika z Epiphona :)
4 - pipaki są jakie są 50-80zł komplet czy to Wilkinson czy te Epiphony z odrzutu czy tam z 8 zmiany (nikt tego nie wie) nie ma znaczenia, grać to ma i gra, wylecieć to ma na dzień dobry i w większości wylatuje :)
5 - reszta też z Epi na 99% (na 3 pozycyjnym będziesz miał pewnie cały napis - ja nawet w PRLessach miałem)
6 - klucze? hmmm tu bym polemizował bo miałem gorsze w wielu firmowych wiosłach :)

Przez Stivo nawet ostatnio zajrzałem na Aliexpress (ja na to mówię Chińskie Allegro), trochę się pozmieniało tam i ceny mega spadły :)

To co Stivo powiedział w filmie się zgadza: ryzyko jest, jak ktoś chce podejmuje, nie ma kontroli jakości, ale za to jak się już z Chińczykiem dogadasz to można CUSTOMA złożyć za śmieszne pieniądze :) Koleś z forum chinaguitarsceptic zamówił piękną 7strunokę ala LP - baja ze swoim logo - fajna spawa.

No nic uciekam bo i tak mnie zabanujecie :)

Miłego.

Offline hollowintervals

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 23
Jest wchuj materiału na YT o chibsonach, ale nic konkretnego o nich nikt nie mówi - dziwne. Wydają się spoko jak na podróbki cieńkich gitar.

Offline gizmi7

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 021
  • I am the one who knocks.
Nawet Chibson podłączony do Fractala brzmi nieźle :D Gratuluję jeszcze raz, choć ja bym nie ryzykował i wolał dopłacić do np. V100

Offline commelina

  • jestę skervesenę
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 377
  • ...grałbym EVER
    • Skervesen

Offline 13

  • Gaduła
  • Wiadomości: 481
  • אלהים
Jak znam życie to wiosło zamiata, a $1,500 na Ukrainie to prawdziwy majątek. Koleś może sprzedać jedną gitę w roku i będzie żył jak człowiek.
Zdrowy rozum jest rzeczą ze wszystkich na świecie najlepiej podzieloną, każdy bowiem sądzi, iż jest w nią tak dobrze zaopatrzony, iż nawet ci, których we wszystkim innym najtrudniej jest zadowolić, nie zwykli pragnąć go więcej niźli posiadają. Kartezjusz.

Offline commelina

  • jestę skervesenę
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 377
  • ...grałbym EVER
    • Skervesen
Jak znam życie to wiosło zamiata, a $1,500 na Ukrainie to prawdziwy majątek. Koleś może sprzedać jedną gitę w roku i będzie żył jak człowiek.

Nikt w to nie wątpi tylko czy to o to chodzi ? Niech zrobi swoją markę i wtedy zarabia.

Offline 13

  • Gaduła
  • Wiadomości: 481
  • אלהים
Ja też jestem za tym, żeby zrobił swoją markę. Zdziwiło mnie po prostu zestawienie tych gitar w jednym wątku.
Umiejętności człowiekowi nie brakuje, no ale cóż, takie czasy, wszyscy wszystkich kopiują, samo zarejestrowanie nazwy, nie oznacza z automatu, że pomysły są nowatorskie, czy zwyczajnie nie zerżnięte na bezczelnego, od uznanych już na rynku gitarowym marek.
Zdrowy rozum jest rzeczą ze wszystkich na świecie najlepiej podzieloną, każdy bowiem sądzi, iż jest w nią tak dobrze zaopatrzony, iż nawet ci, których we wszystkim innym najtrudniej jest zadowolić, nie zwykli pragnąć go więcej niźli posiadają. Kartezjusz.

Offline wrobelsparrow

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 737
  • "Where can you go from there? Where?"
Jak znam życie to wiosło zamiata, a $1,500 na Ukrainie to prawdziwy majątek. Koleś może sprzedać jedną gitę w roku i będzie żył jak człowiek.
Moja żona pyta, kiedy byłeś i czy w ogóle ostatni raz na Ukrainie - w 1979? :D Chwilowo jest trochę drożej, niż w PL ;)

Offline lwronk

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 409
  • Who said you need to buy a guitar?
    • Avernus Guitars
Jak znam życie to wiosło zamiata, a $1,500 na Ukrainie to prawdziwy majątek. Koleś może sprzedać jedną gitę w roku i będzie żył jak człowiek.
Moja żona pyta, kiedy byłeś i czy w ogóle ostatni raz na Ukrainie - w 1979? :D Chwilowo jest trochę drożej, niż w PL ;)

Eurotrip oglądał ;)

Offline Orange

  • Siewca Grubymi Nićmi Szytego Zamętu
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 691
  • Loża szyderców
Wracając do tematu. Pan w filmiku ma denerwujący sposób mówienia. Jeśli twierdzicie, że mógłby być lektorem, to wiem już czemu do kościoła nie chodzę :P Gitara brzydka, bo LP i flejm, I w ogóle cyganeria.

Spoiler
Tym bardziej, że i tak koniec końców, wszystko chuj. I ogólnie to opamiętajcie się ludzie.

Offline 13

  • Gaduła
  • Wiadomości: 481
  • אלהים
Jak znam życie to wiosło zamiata, a $1,500 na Ukrainie to prawdziwy majątek. Koleś może sprzedać jedną gitę w roku i będzie żył jak człowiek.
Moja żona pyta, kiedy byłeś i czy w ogóle ostatni raz na Ukrainie - w 1979? :D Chwilowo jest trochę drożej, niż w PL ;)

Wystarczy mi, że pracuję z Ukraińcami, i wiem ile można tam zdziałać za dolary, cała opowieść.
Zdrowy rozum jest rzeczą ze wszystkich na świecie najlepiej podzieloną, każdy bowiem sądzi, iż jest w nią tak dobrze zaopatrzony, iż nawet ci, których we wszystkim innym najtrudniej jest zadowolić, nie zwykli pragnąć go więcej niźli posiadają. Kartezjusz.

Offline Nightmarishreaper

  • Pr0
  • Wiadomości: 658
  • ÞUNGR HNÍFR. Þessi hnífur á að vera þungur.
    • Dimension Eleven
@Stivo2005 najlepszego!!!
A propos gitary - najważniejsze, że Tobie się podoba, no nie? I o to chodzi ;)

Spoiler

Offline Thoth

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 429
  • Król djentu i chujowych piosenek
Schectery
Koko dżambo i do przodu!

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
9 Odpowiedzi
2250 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 27 Sty, 2009, 09:13:13
wysłana przez Pan Sinner
95 Odpowiedzi
38001 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 17 Maj, 2011, 08:25:18
wysłana przez wuj Bat
45 Odpowiedzi
13650 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Lip, 2010, 13:42:42
wysłana przez wuj Bat
7 Odpowiedzi
2737 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 15 Sty, 2012, 09:47:50
wysłana przez Vin$
19 Odpowiedzi
2593 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 17 Sie, 2014, 00:06:05
wysłana przez wuj Bat


Klikajac reklamy wspierasz serwis.