Autor Wątek: Skervesen (White) Chocolatte  (Przeczytany 11912 razy)

Offline commelina

  • jestę skervesenę
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 375
  • ...grałbym EVER
    • Skervesen
Skervesen (White) Chocolatte
« 04 Wrz, 2012, 20:09:21 »
Po raz któryś drewno z nas zakpiło. Tak było z Topolą , z mahoniem co nie dość ze nie muli to szczeka, a teraz mieszanka topoli i lipy z Aftermathami na pokładzie. Owszem lipa gra poprawnie ale IMO bez wyrazu a tu, wariatka nie lipa ;)


Offline lupus

  • Pr0
  • Wiadomości: 834
  • nadużywam delaya i reverbu
    • Ulfheobar - Official Webpage
kurwa mać...

nie mam słów na to. IMO najładniejsza, jaka od Was wyszła (no może poza Terrormaszyną)
to drewno, ten kontrast, ten kształt, kurde wszystko ;D

Offline admaxo

  • Pr0
  • Wiadomości: 750
  • Bogdan Grad Fan
O w pizdu!
Gdyby nie ta lipa :(
"Trzeba sciszyc gitare, zeby wydobyc specjalne pasmo z 8 struny, ja tylko tak podpowiadam" - Bogdan Grad

Offline lopatron

  • Gaduła
  • Wiadomości: 105
  • still a nigga
    • BoneyM
2 pytania:
Skąd bierzesz te cudne drewno?
Co oznacza nazwa Skervesen?
Fekal Party

Online sify11

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 500
  • Rap Metal Katowice
    • FejsBukowa Strona Kapeli
już to mówiłem, ale powiem jeszcze raz, ZAJEBISTA!
noo i mój ulubiony kształt :P
i always go full retard

Offline commelina

  • jestę skervesenę
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 375
  • ...grałbym EVER
    • Skervesen
O w pizdu!
Gdyby nie ta lipa :(

I tu bys sie mocno zdziwił jako i my się zdziwiliśmy.  Nie wiem pany o co chodzi, ale ta ma swój charakter i mam nadzieje ( ponieważ nie koniecznie musimy mieć zbiezne gusta ;) ) ze Mondzio jutro dotrze i obada swym sposobem jak to gra. Ja jestem zaskoczony ze lipa i ze tak gra.

2 pytania:
Skąd bierzesz te cudne drewno?
Co oznacza nazwa Skervesen?

Drewno kupujemy po niemal całej europie jest kilka sympatycznych miejsc z którymi da się normalnie handlować i oczywiście nie zamierzam tych miejsc publikować :P

A nazwa hm to długa historia i raczej prosta w swej naturze ojcami chrzestnymi są Zorro i Wuj Oni zaczeli sobie robić jaja a ja to zrobiłem i tak została taka a nie inna nazwa ale tak jak sądziłem można się przyzwyczaić jak do "Osram".
Jak do tej pory miałem tylko jeden przypadek świetojebliwego jegomościa co to może by i zamówił ale bez napisu :D
Podziękowaliśmy ;)

Offline lupus

  • Pr0
  • Wiadomości: 834
  • nadużywam delaya i reverbu
    • Ulfheobar - Official Webpage
to teraz proponuję zrobić kolekcję 3 wioseł: Ciastko, Karmel i Czekolada (to ostatnie już jest i chyba do Widka poszło jeżeli się nie mylę) :D

Offline mateusz.

  • Gaduła
  • Wiadomości: 188
  • Wydobywam specjalne pasmo z 8. struny!
Kształt tego wiosła robi mi zajebiście dobrze!!  :onan: :onan: :onan: :onan: :onan: :onan:

Offline James Dean

  • Pr0
  • Wiadomości: 823
  • Ich liebe Lizol
Dziwne, że jeszcze nikt nic o kluczach nie napisał.

Piękna jest, prawie jak bas.

Offline mondomg

  • Uroczy Troll Maruda
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 273
  • coffee & memes at Blackat Guitars
    • mondomg blog
Niech mnie jasny pierun, jak to ładnie na zdjęciu wygląda. Oj dotrę jutro, dotrę, pieprzona uczelnia kurwa mać. Jedno co mogę powiedzieć o niej w tym momencie, to jest leciusieńka, jak ten Blackat topolowy biały z BlackHawkami. A jak to ładnie pachnie!

Spoiler

to teraz proponuję zrobić kolekcję 3 wioseł: Ciastko, Karmel i Czekolada (to ostatnie już jest i chyba do Widka poszło jeżeli się nie mylę) :D

Mylisz się, dostał Ci on ją ino na nagranie jednego kawałka, a czy zapała do niej miłością wieczystą, to się okaże.
facebook.com/Mondomg/

Orange

  • Gość
Fajna.
Mogę mieć taką z klonem na podstrunnicy, siedmioma strunami, główką reverse strata  i korpusem strata? Jesionowym? i flojdem? i piezo? :D

Offline ChopZeWsi

  • Pr0
  • Wiadomości: 871
To delikatne profilowanie korpusu wygląda kepiej niż w Chocolate. Kolejne piękne wiosełko.

Offline Vicol

  • Pr0
  • Wiadomości: 999
    • Nakvrw und Śmierćmetal
w oczekiwaniu na Monda zapytam o opinię prosto z Norwegii. czy dżęci? czy niedżęci? ;)
Napierdala. I kurwi. Jak na ósemkę całkiem ładnie i o dziwo z pompą. A przy tym bardzo selektywnie bez zbędnego syfu w okół dźwięków, z pełnom kontrolom fczasię żeczywistym... :facepalm: I to jest zaskakujące, bo aftermałkę w pachnoncym sierściom barytonowym machoniałkę ni chuja mi nie pasował, robił tylko to pedalskie 'dzięt-dzięt' i chuj, nic ciekawego nie szło na tym ugrać. Nie czuło siem tej radości z czynienia dźwiękowego zła, tej esencji rozpierdolu i tego świerzego powiewa, który odczuwa siem wsiadajonc do wnęcza zalanego po sam korek hrzczonom ropom, świeżo zarzyganego przez załogę, nowiutkiego T34. :headbang: Lipa też jakoś dotąd nie robiła na mię żadnego wrażenia(Mój prywatny ranking: MM>Ib>Ltd). Jakoś tak bez wyrazu zawsze było, bez zadzioru. Nawet jak już dzwona miała i gdzieś tam jeszcze w dole fajniej rezonowała, to i tak nie kurwiła wszystkimi flażoletami albo kurwiła słabo i bez wyrazu. No i za ósemkami a właściwie za wszelkimi wiolinami na długiej skali też nie przepadałę. A tu proszę mamy całom świentom trójcełkię: aftermałkię, lipałkię i usemkię, czyli w teorii powinna być tragedia a jest zonk, bo fajnie siem gra. W sumie to wioliny dalej brzmiom troche jak laserę z dupy ale już idzie na tym porokendrolować. Ale chuj z tym, najważniejsze, że najgrubsze fajnie gadajom. Flażolety som takie jak trza, jest jebnięcie a przy tym nie ma zmuły. Nie wiem czy to zasługa zajebistego wzmaka ale nawet na ósmej szybkie peemy gra sie fajnie i skutecznie. W sumie to jedna z niewielu ósemek(póki co wszystkie to Skerveseny) na których mógłbym grać deszcz metal. I to na lampie!
synkopy to guwno

Offline Aston

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 910
    • Kanał YouTube
Nic nie rozumiem.
Wiosło ładne, ale się coś nie mogę do tych kształtów przyzwyczaić.




Offline Vicol

  • Pr0
  • Wiadomości: 999
    • Nakvrw und Śmierćmetal
Jarek zamienił to MG na co innego, czy testowałeś na Fęderze? ;D
Na szczęście MG ma u nas dożywocie i pewnie dołączy do niego kolejne. :headbang:
synkopy to guwno

Offline Dick Retard

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 728
  • Zaginiony w akacji
Cudo! Comm polski Houdini lutnictwa gitarowego. Ciekawe co jeszcze wyciągniesz nam z kapelusza? Mistrzostwo!
Fenderowska Szklana Pułapka

Offline commelina

  • jestę skervesenę
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 375
  • ...grałbym EVER
    • Skervesen
Hm Vicol zbliża się nam do granicy absurdu, po za nia już tylko kurwinox i ciemność . Miałem problem by doczytac to ze zrozumieniem ;D

Cieszę sie ze sie podoba i dziękuję za opinie. Można robić sztukę dla sztuki, ale szkoda by lezakowała  po kątach, gdy ta "sztuka" trochę jednak kosztuje.
« Ostatnia zmiana: 05 Wrz, 2012, 08:13:57 wysłana przez commelina »

Offline Semedi

  • Pr0
  • Wiadomości: 551
  • Klucze krzywo!
    • Karcer
Cóż i jak zwykle klucze krzywo, co widać jak na dłoni :D

PS. Zesrałem się.
Yes! I'm inspired by the Devil!
http://semdedi.soup.io/

Offline escape_artist

  • Pr0
  • Wiadomości: 881
  • Drę morde oraz zabijam szałtę. Majkel Patrz Wyżej!
Przecudna!!! I znowu top + nakładka na główce rozwaliły mnie dokumentnie. Ma to samo "coś" co tamten Raptor leworeczny -   tą esensję chaosu. To wiosło przemawia do mnie bardziej niż ten Crusher Bulba. Tam jest przesyt, tu w sam raz:)
||Po prostu troche sie przyczepiliscie szczegolow zupelnie nie istotnych w tym momencie... || !!!!MAJKEL RÓB CEBULE!!!! ||Początkujący treser Lewiatanów ||

Offline Sikor

  • Gaduła
  • Wiadomości: 443
    • Moje galerie...
Ladna cholera! :-)

BTW jaka skala?
Practice cures most tone issues - John Suhr
--
Moja galeria z Musikmesse 2014 i nie tylko...

Offline Jakub_Z.

  • Pr0
  • Wiadomości: 539
  • Matowy
W kształcie Raptora byłaby lepsza. I z siedmioma albo sześcioma strunami :D
Poza tym co Wy wszyscy macie do tej lipy? ;)

Offline Vicol

  • Pr0
  • Wiadomości: 999
    • Nakvrw und Śmierćmetal
Ladna cholera! :-)

BTW jaka skala?
27''
Hm Vicol zbliża się nam do granicy absurdu, po za nia już tylko kurwinox i ciemność
Po za nią jest tylko Granica Kosmosu :D
synkopy to guwno

Offline Thoth

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 418
  • Król djentu i chujowych piosenek
Trochę chujowo :D
Koko dżambo i do przodu!


Offline Sikor

  • Gaduła
  • Wiadomości: 443
    • Moje galerie...
Practice cures most tone issues - John Suhr
--
Moja galeria z Musikmesse 2014 i nie tylko...

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 6 616
Hm Vicol zbliża się nam do granicy absurdu, po za nia już tylko kurwinox i ciemność . Miałem problem by doczytac to ze zrozumieniem ;D

Ale, ale - Vicol: nie zniechęcaj się! ;)
Paczki z głów!

Zapraszam strudzonych: www.wujciobat.soup. io

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
36 Odpowiedzi
36275 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 31 Mar, 2012, 22:09:36
wysłana przez Vicol
45 Odpowiedzi
16145 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 17 Wrz, 2012, 13:59:47
wysłana przez Vicol
112 Odpowiedzi
40738 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 14 Wrz, 2012, 12:56:47
wysłana przez Thoth
53 Odpowiedzi
23898 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 12 Sie, 2012, 20:32:04
wysłana przez Dmaligator
19 Odpowiedzi
10243 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 28 Lip, 2012, 17:46:52
wysłana przez niedziak


Klikajac reklamy wspierasz serwis.