Forum Sevenstring.pl

Gitary 8- strunowe => Gitary 8-strunowe => Wątek zaczęty przez: crowley w 26 Sie, 2012, 20:47:29

Tytuł: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: crowley w 26 Sie, 2012, 20:47:29
http://www.thomann.de/pl/harley_benton_r_458_bk_rock_series.htm (http://www.thomann.de/pl/harley_benton_r_458_bk_rock_series.htm)
 ogrywał ktoś ten paździeż?:D
Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: Orange w 28 Sie, 2012, 22:43:13
Nie, ale jak włożysz jakikolwiek pikap dimarzio, to na pewno zagra zajebiście. Serio. 
Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: crowley w 29 Sie, 2012, 11:01:26
Nie wiem czemu ale zawialo ironia:D i ta cena cos nie gra:D
Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: escape_artist w 29 Sie, 2012, 15:09:14
...i ta cena cos nie gra:D

Jak widac Thomann wprowadza nowa jakosc biedronki, skoro pake na v30 maja w cenie nowych glosnikow to czemu nie mieliby sprzedawac 8ki za miske ryzu, wychodzi na to ze to najtansza na rynku, tylko jak to sie ma do Omena? Wizualnie mi nie lezy, ta glowka....klocki DUPLO

Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: lupus w 29 Sie, 2012, 15:28:09
złóżmy się całym forum na jeden egzemplarz i się sami przekonamy ;D
Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: escape_artist w 29 Sie, 2012, 15:49:33
złóżmy się całym forum na jeden egzemplarz i się sami przekonamy ;D

2,700 uzytkownikow kazdy po zlotowce....kupujem y gitare i konkurs:D
Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: zz_top w 29 Sie, 2012, 15:52:08
złóżmy się całym forum na jeden egzemplarz i się sami przekonamy ;D

2,700 uzytkownikow kazdy po zlotowce....kupujem y gitare i konkurs:D

Wystarczy 800 po złotówce :-) No, OK jeszcze przesyłka...
Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: escape_artist w 29 Sie, 2012, 15:55:14
złóżmy się całym forum na jeden egzemplarz i się sami przekonamy ;D

2,700 uzytkownikow kazdy po zlotowce....kupujem y gitare i konkurs:D

Wystarczy 800 po złotówce :-) No, OK jeszcze przesyłka...

no wiadomo ze sie wszyscy nie zrzuca, trzeba by miec konto bankowe najlepiej zeby ta zlotowke szybko przekazac, ale moglby byc pierwszy test w Jewropie!!!
Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: crowley w 29 Sie, 2012, 17:27:59
Chuj z glówką tak szykuję się do pierwszej 8 strunówki chce coś mega taniego najwyżej powieszę na ściane jak mi się nie spodoba. A z tego co widzę jest to najtańsze zmożliwych wiosło:)
Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: Thoth w 29 Sie, 2012, 18:19:25
A może wykorzystamy naszą redaktorskość/recenzyjność(?) portalu i napiszemy do tumana, żeby podesłali Yonemu, albo komuś ten model na testy ;) Można też dodać wersję inglisz na .orga albo co i wszyscy szczęśliwi.
Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: crowley w 29 Sie, 2012, 21:12:10
Mi tez mogą przysłać to ogram z paroma kumplami:D nawet napiszę jak się na scenie spisuje!!
Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: Thoth w 29 Sie, 2012, 21:15:35
Albo ogólnie, gej party zrobić i recenzje przy okazji ktoś potem napisze.
Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: niedziak w 29 Sie, 2012, 21:44:57
Pierw musicie to porządnie nastroić przy takiej skali :)
Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: Orange w 29 Sie, 2012, 22:30:21
Mi tez mogą przysłać to ogram z paroma kumplami:D nawet napiszę jak się na scenie spisuje!!

Wątpię. Bez dimarzio...
Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: Jakub_Z. w 02 Wrz, 2012, 23:26:03
Miałem niedawno w łapach jakiegoś LP tejże firmy za ~600zł i całkiem spoko wypadał. Pickupy pewnie z łoju i kiepskiego drutu, ale solidnie toto było zrobione i ciężkie nawet. Pod względem wykonania lepsze niż nowe Epi i inne chuje-muje do 1500 co najmniej.

Ale to bym se chętnie przetestował :D
Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: fraunos w 11 Wrz, 2012, 14:30:20
Ja chyba będę to zamawiał, ale się zobaczy, za tydzień mam wypłatę.. :D
Tytuł: Odp: Harley benton R-458 BK Rock Series
Wiadomość wysłana przez: davqoniu w 11 Wrz, 2012, 17:49:42
Ja do końca roku planuję sobie sprawić własnego Harleya... ;)