Autor Wątek: Sherman Guitars  (Przeczytany 4526 razy)

Offline Pan Sinner

  • MrWhosyourdaddybitch
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 741
  • Miałki!
    • Torg
Sherman Guitars
« 20 Cze, 2008, 16:44:15 »
Nikt mi dzis podlinkowal to sie podziele...

http://www.sherman-customs.com/

W sumie, niezle dupy! :headbang:









Offline nikt

  • Jeń Lebany
  • Administrator
  • Wiadomości: 3 916
Odp: Sherman Guitars
« Odpowiedź #1 20 Cze, 2008, 16:49:51 »
8 strunowe 7CST :) sliczne jest
"Government is not the solution to our problem; government IS the problem." Ronald Reagan

Offline Pan Sinner

  • MrWhosyourdaddybitch
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 741
  • Miałki!
    • Torg
Odp: Sherman Guitars
« Odpowiedź #2 20 Cze, 2008, 16:54:43 »
8 strunowe 7CST :) sliczne jest

Wieeeemmmmm... Pamietam je z fotek kolesia z orga.. mam gdzies te porno na komputerze w domu... Swoja droga najpiekniejsze ze standardowych i klasycznych wykonczen, przesliczne odcienie

Offline Leon

  • Mroczny Piskacz
  • Moderator Globalny
  • Wiadomości: 3 713
Odp: Sherman Guitars
« Odpowiedź #3 20 Cze, 2008, 17:39:57 »
Ożesz ty orzeszku... Rewelacja! Ta druga jest mocarna. No może poza znacznikami ledowymi :D
to że nie gram równo nie znaczy że gram polirytmię.

Offline Drevniak

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 319
  • I'm the black kozioł of your przeznaczenie
Odp: Sherman Guitars
« Odpowiedź #4 20 Cze, 2008, 17:48:18 »
ta 8 pełen szacun diody w tym miejscu tez mi sie podobaja a podstrunica to juz nawet nie pisze bo oczywiste tylko skala za mała :P ale i tak bym je chciał :allah:
"Kobiety tak mają ponieważ niedorozwój emocjonalny często idzie w parze z niedorozwojem intelektualnym. "

Offline Nitram

  • Google Master Class
  • Pr0
  • Wiadomości: 535
  • Beerserker
Odp: Sherman Guitars
« Odpowiedź #5 20 Cze, 2008, 18:36:50 »
Czorna piękna a w tej pierwszej kropy jak w Defilach hahaha :D
Some day... She'll be moaning just like i want to...

Offline nikt

  • Jeń Lebany
  • Administrator
  • Wiadomości: 3 916
Odp: Sherman Guitars
« Odpowiedź #6 21 Cze, 2008, 11:08:50 »
swoja droga fajnie ze ludzie narzekaja ze RG jest juz do nudzenia oklepane a jak widac dalej jare :)
"Government is not the solution to our problem; government IS the problem." Ronald Reagan

Offline Leon

  • Mroczny Piskacz
  • Moderator Globalny
  • Wiadomości: 3 713
Odp: Sherman Guitars
« Odpowiedź #7 21 Cze, 2008, 14:20:15 »
Bo RG to już klasyka. Ale cholernie wygodna w użytkowaniu klasyka :D
to że nie gram równo nie znaczy że gram polirytmię.

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 4 248
  • got beagle?
Odp: Sherman Guitars
« Odpowiedź #8 22 Cze, 2008, 14:02:18 »
25,5" w 8strunowcu????? WTF!? Masakra jakaś IMO :/
B ( o ) ( o ) B S

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
34 Odpowiedzi
30639 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 13 Maj, 2010, 14:30:27
wysłana przez youshy
1 Odpowiedzi
909 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 26 Sie, 2013, 08:39:02
wysłana przez Aremenius
10 Odpowiedzi
3567 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Lut, 2014, 20:31:22
wysłana przez Zomballo
6 Odpowiedzi
3993 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 09 Mar, 2014, 14:43:52
wysłana przez pshemo
39 Odpowiedzi
17509 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 12 Maj, 2016, 09:43:41
wysłana przez buch