Autor Wątek: Statystyki ss.pl  (Przeczytany 16190 razy)

Offline Leon

  • Mroczny Piskacz
  • Moderator Globalny
  • Wiadomości: 11 710
Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #25 03 Wrz, 2007, 16:15:09 »
To się rzuca w oczy rzekłbym wręcz. Ech ta młodzież... :D
to że nie gram równo nie znaczy że gram polirytmię.

Offline Pan Sinner

  • MrWhosyourdaddybitch
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 703
  • Miałki!
    • Torg
Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #26 03 Wrz, 2007, 16:16:48 »
Ja tam lubie dzieci, w sumie to musze, bo pracuje na etat tatusia :D

Offline nikt

  • Jeń Lebany
  • Administrator
  • Wiadomości: 3 440
    • www.BodyModifications.pl
Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #27 03 Wrz, 2007, 18:31:19 »
tez lubie ale podobno to jest karalne  :oops:

dosyc z glupimi zartami bo kolega poczuje sie zle na forum

pozdro
"Government is not the solution to our problem; government IS the problem." Ronald Reagan

Offline Leon

  • Mroczny Piskacz
  • Moderator Globalny
  • Wiadomości: 11 710
Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #28 04 Wrz, 2007, 16:03:51 »
Sinner przerypana fucha nie?
to że nie gram równo nie znaczy że gram polirytmię.

Offline Artisth

  • Gaduła
  • Wiadomości: 104
Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #29 04 Wrz, 2007, 18:13:47 »
Cytat: "Leon"
To się rzuca w oczy rzekłbym wręcz. Ech ta młodzież... :D


Ekhmmm.. Że co proszę? :P
Burek! Dobry Pies.

Offline Pan Sinner

  • MrWhosyourdaddybitch
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 703
  • Miałki!
    • Torg
Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #30 04 Wrz, 2007, 19:48:47 »
Cytat: "Leon"
Sinner przerypana fucha nie?


Narazie sama przyjemnosc, alarm okazal sie przedwczesny, ale sie staramy...

Zakladamy forum 7strunowych tatusiów? :D

Offline Radek M

  • Sith Lord
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 441
  • "[pause] These go to eleven"
Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #31 04 Wrz, 2007, 21:07:05 »
"No wiesz Sinner, jakby to było gitara.pl tobym go kurwa zbanował i tyle. A potem wypił jabola"

Kurwa, jak ja dawno nie pilem jabola... :roll:

Tez bym was zbanowal jak by to byla gitara.pl  :mrgreen:  i bylbym modem  :mrgreen:

 :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:
No pain No gain !

Offline Leon

  • Mroczny Piskacz
  • Moderator Globalny
  • Wiadomości: 11 710
Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #32 05 Wrz, 2007, 07:53:26 »
Jak chcesz to ja Cię mogę na .pl zbanować :D  Sinner, radocha się kończy jak musisz w środku roboczego tygodnia wstawać i uspokajać dzieciaka albo dopoić albo coś.... Kurwa Nikt załóż nam osobny dział z poradami dla tatusiów :D :D :D
Ale mam nadzieje wielkie - młodego ciągnie do moich gitar, zwłaszcza do siódemki  :twisted:

Artish, nie przejmuj się, powiedz lepiej że nie jesteś gejem :D
to że nie gram równo nie znaczy że gram polirytmię.

Offline BartekL

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 531
  • "Ryjem will not play"
Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #33 05 Wrz, 2007, 10:47:51 »
Cytat: "Leon"

Artish, nie przejmuj się, powiedz lepiej że nie jesteś gejem :D

 :lol: ale z tym wyskoczyles :D Już zapomniałem nawet ze tu taka zasada obowiązuje :D hehe

Aha Artish i nie zapominaj, że po przedstawienu się na forum obowiązkowo musisz cyknąć swoim gratom fotki i pokazać nam je. Wogóle to powinien sie ten punkt znaleźć w regulaminie forum :)

Offline Pan Sinner

  • MrWhosyourdaddybitch
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 703
  • Miałki!
    • Torg
Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #34 05 Wrz, 2007, 12:21:32 »
Cytat: "Leon"
Jak chcesz to ja Cię mogę na .pl zbanować :D Sinner


He, ok, ale tak na tydzien, bo zajebany robota jestem i nie mam czasu lazic po forach... Na innych bedzie problem, bo sam moderuje trzy, wiec bede sie musial jakos pomeczyc ;)

Swoja droga to sie zastanawiam, dlaczego jeszcze stamtąd nie polecialem ;)

Invivo, dawaj do opcji w temacie o regulaminie  :twisted:

Kurwa, jabol

Offline Artisth

  • Gaduła
  • Wiadomości: 104
Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #35 05 Wrz, 2007, 14:29:58 »
Gejem nie jestem.. :D A o fotkach pomyśle, choć specjalnie nie mam się czym chwalić :P
Burek! Dobry Pies.

Offline Radek M

  • Sith Lord
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 441
  • "[pause] These go to eleven"
Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #36 05 Wrz, 2007, 14:51:39 »
"nie zapominaj, że po przedstawienu się na forum obowiązkowo musisz cyknąć swoim gratom fotki i pokazać nam je"

wlasnie, a ja jeszcze zadnego grata nie pokazalem..mea culpa..ale spoko maroko wlasnie smaze recke vetty combo i tego jak to dziala podlaczone do 10960BV :) zdjecie suki tez wrzuce jak zrobie ladne :)
No pain No gain !

Offline Pan Sinner

  • MrWhosyourdaddybitch
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 703
  • Miałki!
    • Torg
Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #37 28 Wrz, 2007, 00:20:32 »
Cytuj
Najczęściej używane uśmieszki
Pozycja 1. :evil: uzyty 10925 razy


stanowi to 94%  :twisted:

Offline Pan Sinner

  • MrWhosyourdaddybitch
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 703
  • Miałki!
    • Torg
Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #38 01 Lis, 2007, 02:03:54 »
Nawaliliscie 602 postow w pazdzierniku Panowie, w 51 tematach, co stanowi rekord od poczatku tego forum... http://sevenstring.pl/statistics.php

bandit112

  • Gość
Odp: Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #39 17 Lut, 2012, 19:08:51 »
Czemu to nie działa?

Offline Rachet

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 284
  • Meteoblitzkrieg begins
Odp: Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #40 17 Lut, 2012, 19:19:30 »
Pewnie dlatego, że było zrobione pod stare forum ;)
Wszystko ustabilizowane w najświętszy chuj!

Offline dom?n

  • tytuł srytuł
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 964
  • volvoRWD.pl
    • Robię grafiki
Łe tej.

Offline purpleman

  • zbananowany
  • Pr0
  • Wiadomości: 909
  • hie hie hie
Odp: Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #42 18 Lut, 2012, 11:53:46 »
oszkurna, Aston mnie ściga.
"grałeś kiedyś w samoloty?"

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 6 326
  • Skervesen: Dział Handlu Zagranicznego i Lajków
Odp: Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #43 18 Lut, 2012, 12:08:17 »
A mnie Rachet, mój następca w okolicy kwietnia ;).
zaściel pościel

Zapraszam strudzonych: www.wujciobat.soup. io

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 737
  • got beagle?
Odp: Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #44 18 Lut, 2012, 12:29:15 »
Baciu, popatrz na to z jasnej strony, moze do kwietnia dostanie bana ;)
B ( o Y o ) B S !!!

Offline Rachet

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 284
  • Meteoblitzkrieg begins
Odp: Statystyki ss.pl
« Odpowiedź #45 18 Lut, 2012, 12:30:26 »
Nerosumie.
Wszystko ustabilizowane w najświętszy chuj!

 


Klikajac reklamy wspierasz serwis.