Autor Wątek: TC SPARK BOOSTER VS. XOTIC EP BOOSTER  (Przeczytany 1005 razy)

Offline ITHMW

  • Gaduła
  • Wiadomości: 493
TC SPARK BOOSTER VS. XOTIC EP BOOSTER
« 28 Lis, 2016, 16:28:54 »
U mnie booster jest włączony non stop. Nie będę się tu spuszczał jak wpływa na brzmienie itp. bo dla mnie to istny czad :) tyle ciała, że ja cię pierdolę przy gainie na wzmaku w dół oczywiście. Wisi mi to za gitarą  zaraz przed wzmakiem jak powinno w przypadku chęci bawienia się gainem wzmaka. Odizolowałem całą resztę efektów w łańcuchu przed wzmakiem małym looperem. Jak nie korzystam z reszty to po drodze między gitą a wzmakiem siedzi tylko booster no i looper.

Pytanie brzmi...    ...czy ktoś grał na Xotic EP ??   Próbki z neta mordują, ale nie natrafiłem na żaden test porównawczy do mojego Sparka.
Booster nie jest tani, ale chyba wart swojej kwoty w momencie gdy okaże się pogromcą Sparka.

Ktoś wie, ktoś słyszał ???
« Ostatnia zmiana: 28 Lis, 2016, 16:30:49 wysłana przez ITHMW »
INTERSTELLAR

Offline lwronk

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 394
  • Who said you need to buy a guitar?
    • Avernus Guitars
A nie wolałbyś wypróbować czegoś nowego?  Wypuszczamy na dniach fajny booster, który oprócz standardowych ficzerów, obsługuje napięcie do 24V, co pozwala uzyskać kozacki headroom. Zainteresowany?

Offline ITHMW

  • Gaduła
  • Wiadomości: 493
Koniecznie musi byc maluch i koniecznie 9v. Poza Whammy mam jeden zasil do wszystkiego. Nie przezyje kolejnego zasilacza ;-)
INTERSTELLAR

Offline Ghost_of_Cain

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 146
Nie można na tej podstawie wyciągać wniosków, ale mam kopię EP boostera za 150 zeta i bardzo mi się podoba, to co toto robi, bo robi coś zupełnie odwrotnego do TSa (u mię w tej roli srebrna pszczoła).

Otusz. Jeśli przyjąć, że TS fantastycznie usztywnia pytę, ale lekko ją potrafi pocienkować (znika nieco dół?), o tyle kopia EP boostera dodaje wszystko i wszędzie. Niestety nie usztywnia zanadto i nie przyspiesza, ale z pewnością - jeśli trzymać się tej chujowej poetyki - mocno owąż pytę pogrubia i najeża.

Warto sprawdzić. Niestety jak kto gupi pozbyłem się pełnego Sparka i nie porównam ich teraz :(

Offline ITHMW

  • Gaduła
  • Wiadomości: 493
...ach...   ...kurwa, a co do porownania malego Sparka do duzego to na moje ucho ten pierwszy robi mi bardziej bo jest grubiej ;-). Ogolnie maluch jest zajebisty, ale dlaczego nie miec lepiej skoro EP moglby sie sprawdzic. Troche mi szkoda tych 750 zl zeby tak strzelac na chybil trafil.
INTERSTELLAR

Offline Dmaligator

  • Pr0
  • Wiadomości: 871
najeża

Pyta naje_żona pobudza wyobraźnię.
Nie dotykaj bo w ryj!
Pozdrawiam.

Offline Pneumonia2

  • Pr0
  • Wiadomości: 669
Ep booster siedzi u mnie już z 5 lat. Nigdy nie przeszło mi przez myśl by wymienić na coś innego. Robi co ma robić a używkę za 400zł można trafić.

Offline Ghost_of_Cain

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 146
Ep booster siedzi u mnie już z 5 lat. Nigdy nie przeszło mi przez myśl by wymienić na coś innego. Robi co ma robić a używkę za 400zł można trafić.

No, za 4 stówki, tobym klonika wymienił na prawdziwka. Ostatnio był na FB za 500. Fajna rzecz.

Offline ITHMW

  • Gaduła
  • Wiadomości: 493
Pneumonia2 - porównywałeś go z jakimkolwiek innym boosterem ?
INTERSTELLAR

Offline Pneumonia2

  • Pr0
  • Wiadomości: 669
Miałem jakiegoś Cae, w sklepie mam mooera i joyo (tak nie ta liga, można się zdziwić), tak jak pisałem nie mam potrzeby go wymieniać :)

No, za 4 stówki, tobym klonika wymienił na prawdziwka. Ostatnio był na FB za 500. Fajna rzecz.
Przejrzyj historie giełdy, nawet parę miesięcy temu był za 400zł i ja sam też tyle jak nie mniej dałem za swojego.
« Ostatnia zmiana: 02 Gru, 2016, 23:27:00 wysłana przez Pneumonia2 »

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
5 Odpowiedzi
1885 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 18 Paź, 2012, 16:19:05
wysłana przez sify11
5 Odpowiedzi
581 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 03 Sty, 2017, 11:19:52
wysłana przez Razor89


Klikajac reklamy wspierasz serwis.