Autor Wątek: P. Kamecki Buster Odeholm  (Przeczytany 6434 razy)

Offline Ghost_of_Cain

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 146
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #25 13 Lis, 2015, 20:25:17 »
Widziałem kiedyś zawodnika lewusa, który pewnie jeszcze w dzieciństwie dorwał normalne wiosło, przysiadł, naumiał się i już się nie od-umiał.

Znaczy się - wioliny miał na górze, a traszmetal zapierdzielał jak kwiatki koza Kąfacela.

Może ten także... eee... tego. Niby jak? Był praworęczny i miał leworęcznego brata gitarzystę i eee... Coś za grubymi nićmi szyta ta historia. W dodatku ta zaślepka pręta... Hmpf :D

Offline niedziak

  • Gruppenführer Wolf
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 607
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #26 13 Lis, 2015, 20:28:23 »
Gość jest po prostu turbo hipsterem i wszystko musi mieć na opak.

Spoiler
instagram.com/niedzialkowski669

Offline mastEr_eXplorer

  • Pr0
  • Wiadomości: 588
  • practice makes perfect
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #27 13 Lis, 2015, 20:41:05 »
Ewentualnie Buster ma w dupie takie szczegóły, gra i nie pierdoli  :D
Średnia hawajska i dziwki dla każdego!!! | EAT SLEEP SHRED

Offline Johnny

  • Pr0
  • Wiadomości: 675
  • Miszcz onelinerów
    • Robur
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #28 16 Lis, 2015, 16:56:36 »
wygląda jak moja stara meblościanka
Jazz, Lounge, Downtempo

Offline sevenstringdjentlemen

  • Gaduła
  • Wiadomości: 219
  • Peri Peri ;p
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #29 17 Lis, 2015, 08:38:55 »
Od kurde pięciu dni próbuję się przekonać, że ta gitara wcale nie jest zjebana. Ale im dłużej na nią patrzę, tym bardziej nasuwa mi się w myślach pytanie "co KURWA?!". Główka zrobiona ok, gryf ok, schodzimy do korpusu...... ta-dam! Burdel. A nie można było strun normalnie założyć, lewy róg wycięty, prawy jak zwykle normalnie zrobiony? Byłaby piękna gitara, a jest huiwiczo. I nie, nie przekonują mnie historie z dupy wzięte dlaczego kazał sobie tak wiosło zjebać. Tu są zaburzone chyba wszystkie symetrie jakie się da, nie da się tego cholera usprawiedliwić! Wkurw od samego rana zawsze dobry ^^
dżęt dżęt dżętu dżętu. Dajta mi tu więcej dżentu.

Offline mastEr_eXplorer

  • Pr0
  • Wiadomości: 588
  • practice makes perfect
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #30 17 Lis, 2015, 09:14:54 »
Od kurde pięciu dni próbuję się przekonać, że ta gitara wcale nie jest zjebana. Ale im dłużej na nią patrzę, tym bardziej nasuwa mi się w myślach pytanie "co KURWA?!". Główka zrobiona ok, gryf ok, schodzimy do korpusu...... ta-dam! Burdel. A nie można było strun normalnie założyć, lewy róg wycięty, prawy jak zwykle normalnie zrobiony? Byłaby piękna gitara, a jest huiwiczo. I nie, nie przekonują mnie historie z dupy wzięte dlaczego kazał sobie tak wiosło zjebać. Tu są zaburzone chyba wszystkie symetrie jakie się da, nie da się tego cholera usprawiedliwić! Wkurw od samego rana zawsze dobry ^^
A o czymś takim jak ergonomia pan słyszał? Nie wiem czy poruszasz się w tych rejonach gryfu, ale widocznie nie skoro nie doceniasz bezproblemowego dostępu do 24 progu  ;)
Średnia hawajska i dziwki dla każdego!!! | EAT SLEEP SHRED

Offline sevenstringdjentlemen

  • Gaduła
  • Wiadomości: 219
  • Peri Peri ;p
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #31 17 Lis, 2015, 10:04:20 »
Patrzę teraz jak gitara wyglądała normalnie, dla typowego cebulaka. Gdyby struny ustawić tak jak normalnie i korpus zrobić normalnie- i teraz pytanie jak patrzeć na lewy róg- bo zrozumiałeś to na odwrót ;) może żeby doprecyzować- chodzi po prostu o dolny róg, patrząc oczywiście na zdrową gitarę.
dżęt dżęt dżętu dżętu. Dajta mi tu więcej dżentu.

Offline commelina

  • jestę skervesenę
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 375
  • ...grałbym EVER
    • Skervesen
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #32 17 Lis, 2015, 11:34:51 »
Oj pierdolita pany tzn dżentelmen.  Kolo nauczył sie grać jako leworeczny na wieśle praworecznym. Struny zostały tak jak sie nauczył, deska tak by było wygodnie a IMO jak wspomniał Niedzu pan Kamecki wrzucił dla foto nakładkę dla praworecznych, może nie miał, może sie pierdolnął a może "są w lesie " chuj nam do tego. Ważne zeby klient był zadowolony, a jak na pewno pamietacie wildżarta miała różne doświadczenia z "lutnikami". Zakładam ze wszystko to co jest zawarte jest swiadomą decyzją twórcy i tworzywa jak róznież obdarowanego.

Offline Thoth

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 427
  • Król djentu i chujowych piosenek
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #33 17 Lis, 2015, 11:44:34 »
BTW gość jest perkusista w vildhjarcie :P
Koko dżambo i do przodu!

Offline commelina

  • jestę skervesenę
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 375
  • ...grałbym EVER
    • Skervesen
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #34 17 Lis, 2015, 13:11:17 »
Zgadza się, a pacz pan jak gra na wieśle ;)

Offline Eisteufel

  • Gaduła
  • Wiadomości: 107
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #35 17 Lis, 2015, 14:00:35 »
Dan Swanö też gra na odwróconych strunach i jakoś mu to wychodzi więc nie wiem w czym problem
"mnie te obskursfinks jedzie taką parówą z orlena, że wytrzymałem 3:49 jakiegoś numeru i minutkę lajwa " Paskievicz

Offline sevenstringdjentlemen

  • Gaduła
  • Wiadomości: 219
  • Peri Peri ;p
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #36 17 Lis, 2015, 18:13:52 »
Mój jedyny problem- dziwnie ta gitara wygląda dla człowieka szarego jak ja. Pomijam aspekty jak gra ten pan itp. To jest zupełnie inna kwestia. Ja po prostu wizualnie nie potrafię tego ogarnąć. Fakt że głównie chodzi o jego klienta, a nie co ja sobie myślę :) chodzi tylko i wyłącznie o to, że dla mnie wygląda to dziwnie. Możecie uważać inaczej, ja mogę inaczej :) nie wątpię że jest to świadomie
dżęt dżęt dżętu dżętu. Dajta mi tu więcej dżentu.

Offline Pronounce

  • Gaduła
  • Wiadomości: 453
  • https://pronounce1.bandcamp.com/
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #37 17 Lis, 2015, 19:40:14 »
Pan ma kanał na jutubie



Fajna gitara, kojarzy mi się z sygnaturą Alexa Wade :)

Offline Bjørn

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 897
  • Official "A" brand supporter & future contributor
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #38 18 Lis, 2015, 15:23:46 »
Strat z jednym humbem... D'oh...
. : : Death Metal und Jazz : : . || dubstepowe banjo w djencie || . : : Axe-Fx > all your amps : : .

Offline lupus

  • Pr0
  • Wiadomości: 832
  • nadużywam delaya i reverbu
    • Ulfheobar - Official Webpage
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #39 18 Lis, 2015, 18:38:43 »
Wykończenie ładne, zawsze mi się podobał taki jesią.
Prawą ręką zadaj ból, lewą ręką zadaj śmierć, chyba że jesteś mańkutem, to zadaj odwrotnie!
https://backbonepoland.bandcamp.com/
http://www.soundcloud.com/bluelupus
https://ulfheobar.bandcamp.com/

Offline Edlin

  • Gaduła
  • Wiadomości: 107

Offline Algiz

  • Gaduła
  • Wiadomości: 377
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #41 13 Maj, 2016, 18:41:49 »
A tu się wszystko zgadza ;)
Spoiler

« Ostatnia zmiana: 13 Maj, 2016, 18:44:48 wysłana przez Algiz »

Offline Orange

  • Siewca Grubymi Nićmi Szytego Zamętu
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 658
  • Loża szyderców
Odp: P. Kamecki Buster Odeholm
« Odpowiedź #42 14 Maj, 2016, 11:11:02 »
Ale gitarę stroi zajebiście.
Tym bardziej, że i tak koniec końców, wszystko chuj. I ogólnie to opamiętajcie się ludzie.

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
35 Odpowiedzi
16067 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Mar, 2010, 17:59:45
wysłana przez Wesoły Szatan
15 Odpowiedzi
6737 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 29 Mar, 2010, 16:04:21
wysłana przez Wesoły Szatan
P. Kamecki !nsult 7 :)

Zaczęty przez dawson « 1 2 ... 7 8 » Custom shop

182 Odpowiedzi
65953 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 20 Kwi, 2011, 10:48:28
wysłana przez dawson
30 Odpowiedzi
7119 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 10 Sie, 2013, 18:57:49
wysłana przez mastEr_eXplorer
13 Odpowiedzi
3917 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 03 Maj, 2014, 12:33:01
wysłana przez czerez


Klikajac reklamy wspierasz serwis.